HomeNewsWzrost subskrybentów Disney streaming przekracza wcześniejsze szacunki, gdy firma bije na górę i na dole

Wzrost subskrybentów Disney streaming przekracza wcześniejsze szacunki, gdy firma bije na górę i na dole

News Team

Jeśli wzrost liczby subskrybentów Disney+ jest jakąkolwiek wskazówką, pogłoski, że globalny rynek streamingowy zbliża się do nasycenia, okazały się nieprawdziwe.

W środę, Walt Disney Co (NYSE: DIS) poinformował, że łączna liczba subskrypcji Disney+ wzrosła do 152,1 miliona w trzecim kwartale fiskalnym, czyli więcej niż przewidywało 147 milionów analityków, według StreetAccount.

Na koniec trzeciego kwartału fiskalnego Hulu miał 46,2 mln abonentów, a ESPN+ 22,8 mln. Łącznie Hulu, ESPN+ i Disney+ mają ponad 221 milionów subskrybentów transmisji strumieniowej. Netflix Inc (NASDAQ: NFLX) , od dawna lider w dziedzinie transmisji strumieniowej, miał 220 milionów subskrybentów, zgodnie z najnowszymi danymi.

Akcje Disneya wzrosły o ponad 6% po dzwonku zamykającym.

Przestrzeń streamingowa była w stanie wstrząsu w ostatnich tygodniach, ponieważ Netflix ujawnił kolejny spadek subskrybentów, a Warner Bros. Discovery ogłosiło zmianę strategii dotyczącej treści. Podczas gdy Netflix spodziewa się odbicia wzrostu liczby abonentów, niepewność sprawiła, że analitycy i inwestorzy zastanawiają się, co przyniesie przyszłość dla szerszej branży.

Również w środę firma zaprezentowała nową strukturę cen, która obejmuje reklamę Disney + w ramach starań, aby jej działalność w zakresie przesyłania strumieniowego była opłacalna.

W trzecim kwartale fiskalnym Disney+, Hulu i ESPN+ połączyły straty o 1,1 miliarda dolarów, co odzwierciedla wyższy koszt treści w usługach. Średni przychód Disneya na użytkownika Disney+ również spadł o 5% w kwartale w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ze względu na większą liczbę klientów korzystających z tańszych ofert wieloproduktowych.

Od 8 grudnia w USA Disney+ z reklamami będzie kosztował 7,99 USD miesięcznie — obecnie cena Disney+ bez reklam. Cena Disney+ bez reklam wzrośnie o 38% do 10,99 USD – co oznacza wzrost o 3 USD miesięcznie.

Ponadto Disney obniżył swoją prognozę dla Disney+ na 2024 r. do 215 mln do 245 mln abonentów, co oznacza spadek o 15 mln zarówno w dolnej, jak i górnej części poprzednich prognoz firmy.

Disney wcześniej ustalił swoją prognozę Disney+ w grudniu 2020 r. na 230 mln do 260 mln do końca roku podatkowego 2024. Firma potwierdziła swoje oczekiwania, że Disney+ stanie się rentowny do końca roku podatkowego 2024.

Ogólnie rzecz biorąc, Disney odnotował lepsze niż oczekiwano zarobki zarówno w górnej, jak i dolnej linii, wzmocnione zwiększonymi wydatkami w krajowych parkach rozrywki.

Oto wyniki:

  • Zysk na akcję: 1,09 USD na akcję w porównaniu do oczekiwanych 96 centów, zgodnie z ankietą analityków Refinitiv.
  • Przychody: 21,5 miliarda dolarów w porównaniu do oczekiwanych 20,96 miliarda dolarów, według Refinitiv.
  • Łączne subskrypcje Disney+: 152,1 mln wobec oczekiwanych 147,76 mln, według StreetAccount.

Duża dzielnica dla parków

Dział parków, doświadczeń i produktów Disneya odnotował wzrost przychodów o 72% do 7,4 miliarda dolarów w ciągu kwartału, w porównaniu z 4,3 miliarda dolarów w tym samym okresie ubiegłego roku. Firma poinformowała, że odnotowała wzrost frekwencji, zajętych noclegów i rejsów statków wycieczkowych.

Zachwalał również, że nowe produkty Genie+ i Lightning Lane pomogły zwiększyć średni przychód z biletów na mieszkańca w ciągu kwartału. Te nowe cyfrowe funkcje zostały wprowadzone, aby zapewnić gościom wrażenia i umożliwić odwiedzającym parkowanie omijania linii do głównych atrakcji.

Firma powiedziała, że była w stanie przywrócić doświadczenia w parkach, takie jak spotkania z postaciami, przedstawienia teatralne i nocne imprezy w Disneylandzie, co pozwoliło jej zwiększyć pojemność w swoich parkach, powiedział dyrektor generalny Bob Chapek podczas wyników firmy. zadzwoń w środę. Disney nałożył limity na frekwencję od czasu ponownego otwarcia po pierwszej rundzie zamknięć pandemicznych na początku 2020 roku i wprowadził nowy system rezerwacji online, aby kontrolować tłumy.

„Jeśli chodzi o popyt, nie zauważyliśmy jeszcze, że popyt w ogóle się zmniejszył i nadal mamy wiele dni, w których ludzie nie mogą uzyskać rezerwacji”, powiedziała Christine McCarthy, dyrektor finansowy Disneya podczas apelu o wyniki finansowe firmy. „Więc nadal widzimy popyt przewyższający rezerwacje, które udostępniamy naszym gościom”.

Wydatki na mieszkańca w parkach krajowych wzrosły o 10% w ostatnim kwartale w porównaniu z tym samym kwartałem ubiegłego roku i są o ponad 40% wyższe niż w roku fiskalnym 2019, podała firma. W hotelach krajowych obłożenie w III kwartale wyniosło 90%.

Chapek zwrócił uwagę na nowe Guardians of the Galaxy Cosmic Rewind firmy EPCOT, uruchomienie programu Disney Wish i otwarcie Avenges Campus w paryskim Disneylandzie jako ulepszoną ofertę dla gości, którzy przyciągnęli ruch i przychody do tego oddziału.

McCarthy zauważył, że zagraniczni goście do krajowych parków nadal powoli wracają. Tradycyjnie osoby te stanowią około 17% do 20% wszystkich gości.

„Spodziewamy się, że międzynarodowe odwiedziny, gdy w pełni z powrotem będą faktycznie dodawane do marż, ponieważ ci goście mają tendencję do dłuższego pozostawania w parkach i wydają więcej pieniędzy, gdy tam są” – powiedziała.