Target testuje nową usługę Starbucks w swoich placówkach
Target zamierza wprowadzić nową usługę, która pozwoli użytkownikom cieszyć się kawą Starbucks podczas robienia zakupów.
W niektórych sklepach sieci Target klienci będą mogli kupić kawę Starbucks i dokonać zwrotu bez wychodzenia z samochodu. Usługa ta ma zostać wprowadzona jeszcze w tym roku.
Gigant handlu detalicznego ogłosił to najnowsze osiągnięcie już dziś, oświadczając, że zacznie dodawać te usługi do Drive Up. Drive Up jest opcją odbioru przesyłek w wybranych sklepach Target, która będzie dostępna jeszcze w tym roku.
Target odmówił jednak podania lokalizacji sklepów lub harmonogramu udostępnienia usługi.
Obecnie Target ma kawiarnie Starbucks w większości swoich sklepów wielkopowierzchniowych. Rzeczniczka firmy stwierdziła, że przed wprowadzeniem tej usługi dla klientów Target zacznie testować ją wśród pracowników.
Dodała, że Target zamierza wprowadzić tę usługę w całych Stanach Zjednoczonych. Funkcja Curbside Pickup spowodowała ogromny rozwój sieci Target w czasie pandemii koronwirusa.
Według Target, klienci prosili Starbucks o odbiór i zwroty. Dzięki wprowadzeniu tej usługi klienci nie będą już musieli korzystać z okienka odbioru, aby kupić napój lub dokonać zwrotu.
Usługa pomogła firmie, ponieważ konsumenci szukali szybkich i bezpiecznych sposobów zakupu produktów. Ponadto klienci mogą odbierać swoje zakupy online w sklepach Target lub zamówić ich dostawę do domu za pośrednictwem należącej do Target usługi Shipt.
W trzecim kwartale 2021 roku usługi internetowe tego samego dnia świadczone przez Target odnotowały ogromny wzrost o prawie 60%. Jest to dodatek do 200% wzrostu odnotowanego w poprzednim roku.
Target ma przedstawić swoje wyniki za czwarty kwartał 2021 r. we wtorek, 1 marca, a analitycy spodziewają się, że odnotuje korzystne liczby.
W ostatnich miesiącach detaliczny gigant dodał więcej funkcji i towarów do swojej oferty Curbside pickup, w tym setki napojów alkoholowych, mrożone artykuły spożywcze i inne.